Často slýcháme otázku, co nás vedlo založit společnost servisující gastro business. Naší motivací je prokazatelně zlepšit český a slovenský HOREKA trh a pomoci provozovatelům vést svůj podnik jinak, lépe. Každý den můžeme potvrdit, že se nám to daří!
ZMĚŘENÉ DOPADY NAŠÍ INTERVENCE: *
+ zlepšení pracovní atmosféry → neformální moderované diskuze
+ 23,5 % nárůst prodaných produktů na hosta
+ 21,7 % nárůst obratu podniku
+ 40 % nárůst spokojenosti hostů
+ nárůst prodeje vícemaržových produktů při upsellingu a zvýšení objemu prodaných nápojů
NEJČASTĚJŠÍ ÚNIKY PROFITU ZPŮSOBENÉ PERSONÁLEM OBSLUHY *
SPOKOJENOST HOSTŮ SE SNIŽUJE: | PROFIT PODNIKU UNIKÁ: |
Žádné nebo špatně provedené uvítání | Dlouhé čekání na první nabídku a servírování |
Dlouhé čekání na první nabídku | Žádný pokus o řízení nabídky směrem k více maržovým produktům |
Neschopnost poradit nebo doporučit vhodný pokrm nebo nápoj | Nevšímavost – hosté nemají co konzumovat |
Nepopřání dobré chuti a absence dotazů na spokojenost s jídlem | Žádný nebo špatně provedený příprodej |
Žádné nebo špatně provedené poděkování a rozloučení | Personál nezná svoje denní prodejní cíle – neví kolik a co má aktivně prodávat |
Lepší obsluhou dále získáte:
- Dlouhodobě vyšší návštěvnost = s ní si zajistíte i vyšší tržby
- Zapamatovatelný a pozitivní zážitek hostů z návštěvy = hosté šíří dobré jméno podniku
- Vyšší spokojenost hostů s úrovní Vašeho podniku = vyšší frekvence návštěv
- To vše se projeví vyšší profitem = Vaším ziskem!
- Je na čase s tím něco udělat – my jsme připraveni. Kontaktujte nás ještě dnes!
Tým 100PROgastro s.r.o.
* (Výzkum 100PROgastro s.r.o. 2012-2017, získáno měřením obratu a dotazováním hostů „před“ a „po“ intervenci 100PROgastro s.r.o. na vzorku restaurací)
Proč si právě od nás provozovatelé nejraději objednávají kurzy a konzultace?
Díky zkušenostem a kvalitě našich lektorů přinášíme ověřené postupy a přátelský přístup, žádné teorie nebo plošné řešení.
Na kurzech vždy provádíme osobní testy a všichni účastníci obdrží osobní manuály.
Konzultace jsou vedeny dle typu podniku a současných trendů.
Díky naší vývojové projektové činnosti stále přinášíme know-how na maximální možné úrovni a použitelnosti.
Máme dostatek lektorů a konzultantů s letitou praxí přidělovaných přesně dle zaměření.
Zážitky z našeho školení
Dovolte nám podělit se s jedním praktickým zážitkem z našeho školení obsluhy.
Pro kontext dodáváme, že se jednalo o podnik na malém městě, kde je dle sdělení personálu obsluhy cca 90 % štamgastů, kteří si dají jen to, na co jsou opakovaně zvyklí a že „jakýkoliv pokus o aktivní prodej obsluhou je u nich předem zbytečný“.
Nicméně se našemu lektorovi po realizovaném školení podařilo skutečně vykolejit personál ze zajetých činností a přesvědčil je vyzkoušet získané dovednosti hned druhý den. A toto je výsledek, pro dokreslení i s kouskem vložené interní autentické komunikace mezi členy zaměstnanců:
„… Hele holky, to školení bylo úžasné.
Poznala jsem (dnes) pána (hosta) a jak na něj. Ze starého páprdy se vyklubal super chlap (důchodce chodící prakticky denně a dává si pořád stejné věci – viz i ostatní závorky, pozn. autora ).
Chtěl jen 1 pivo, a že (jako vždy) půjde…
Teď tady má 2 piva a 2 kávy, na kterou mě i pozval. A teď si objednal další pivo!!!…“
Když pomineme fakt, že naše školení jsou OPRAVDU účinná, že se dá změnit návyk obsluhy i u tzv. štamgastských provozoven, že kurz zafunguje i jako prevence proti vyhoření zaměstnanců, tak se pojďme mrknut i na ekonomiku rozhodnutí, zaplatit si náš kurz pro váš personál.
2 piva a 1 kafe navíc udělalo cca 50 Kč hrubého zisku navíc u tohoto hosta. Při pouhé 10% úspěšnosti obsluhy realizovat pozitivní změny v servisním cyklu (a to jsme opravdu při zemi) a u vzorku 200 hostů denně, je to 20 hostů x 50,- Kč extra zisku = 1 000,- Kč extra zisk denně. To vše krát 365 dní v roce a dostáváme se na ekonomický dopad našeho školení pro vaši provozovnu +365 000,- Kč. A teď si představte ten extra zisk ještě u příprodeje předkrmů, pochutin k pivu, drinků apod.!
Váš tým 100PROgastro.
Plzeňský Prazdroj, a.s.
Od roku 2013 realizace projektů pro Plzeňský Prazdroj. Cílem tohoto projektu bylo zvýšit úroveň služeb, primárně pak úroveň kvality servisu ve vybraných provozovnách. Projekt zahrnoval zejména cílený mystery shopping s diagnostikou, vyhodnocení všech oblastí provozovny se zaměřením na vyšší úroveň servisu. Dále navržení a provedení nápravných opatření, proškolení personálu a vedoucích pracovníků a zajištění expertů pro činnosti přímo na provozovně.
Vzhledem k měřitelnému úspěchu zvyšující zisk zapojených podniků u tohoto pilotního projektu naše spolupráce s Plzeňským Prazdrojem stále pokračuje. V současnosti provádíme pro Plzeňský Prazdroj mystery shopping, diagnostiku provozoven a proškolení obsluhy a managementu pro vybrané zákazníky. Následují expertní služby a preventivní opatření vedoucí k dlouhodobě udržitelnému rozvoji.