PRO KOHO: Obsluhující personál – číšník, servírka
- PŘÍNOS: Personál zvládá všechny profitabilní a spokojenostní kroky servisního cyklu, zlepší řízenou nabídku produktů a dlouhodobě zvyšuje svým chováním spokojenost hostů
- OBSAH:
- Gastro podnik pohledem majitele
- Osobnostní typologie – typy hostů a přizpůsobení přístupu k nim s ohledem na vyšší spokojenost
- Techniky efektivní komunikace, využívání neverbálních signálů hostů, první dojem aj.
- Pohled hostů na obsluhu a způsoby jak naplnit jejich očekávání
- Praktické procvičení klíčových částí servisního cyklu s důrazem na ziskovost a spokojenost hostů od příchodu po odchod hosta
- Základy vyřešení kritických situací při obsluze hostů
- Sebemotivace a motivace personálu
- KDY POUŽÍT: Jako první krok ke zlepšení dovedností a motivace obsluhujícího personálu
- FORMÁT: 4,5 hod. workshop, konání na provozovně, účastní se vždy kompletní směna, max. 12 účastníků. Součástí jsou tištěné manuály k zjednodušení provozu pro všechny účastníky
- Více na https://youtu.be/DYlQf6zFhsI
- CENA: závisí na množství odebraných služeb
Školení obsluhy pro restaurace vybavené aplikací QERKO
Vzhledem k množícím se dotazům majitelů provozoven, jak systém QERKO správně zakomponovat do servisního cyklu obsluhy, vznikl tento kurz.
Vyhnete se obavám, aby vám host „neutekl“, naučíte se Qerko nabídnout správnému typu hostů a dozvíte se, v jaké části servisního cyklu Qerko zvyšuje spokojenost hostů anebo spropitné personálu.
- PRO KOHO: Obsluhující personál – číšník, servírka
- PŘÍNOS: Personál zvládá všechny profitabilní a spokojenostní kroky servisního cyklu doplněného o komunikaci a využití Qerko aplikace, zlepší řízenou nabídku produktů a dlouhodobě zvyšuje svým chováním spokojenost hostů
- OBSAH:
- Gastro podnik pohledem majitele
- Osobnostní typologie – typy hostů a přizpůsobení přístupu k nim s ohledem na vyšší spokojenost
- Techniky efektivní komunikace, využívání neverbálních signálů hostů, první dojem aj.
- Pohled hostů na obsluhu a způsoby jak naplnit jejich očekávání včetně moderních nástrojů digitalizace
- Praktické procvičení klíčových částí servisního cyklu uzpůsobené Qerko systému s důrazem na ziskovost a spokojenost hostů od příchodu po odchod hosta
- Základy vyřešení kritických situací při obsluze hostů
- Sebemotivace a motivace personálu
- KDY POUŽÍT: Jako první krok ke zlepšení dovedností a motivace obsluhujícího personálu
- FORMÁT:
- Kurz můžete absolvovat jako veřejný, nejčastěji ve školících prostorách v Praze, kdy termín kurzu bude oznámen ihned po naplnění kurzu účastníky.
- Anebo jako individuální kurz přímo u Vás v podniku, jen pro Váš personál a dle Vašeho požadovaného termínu.
- CENA: závisí na množství odebraných služeb, veřejný kurz od 890,- Kč/1 účastníka
PRO KOHO: Obsluhující personál – číšník, servírka
- PŘÍNOS: Personál obsluhy zvládá všechny pokročilé dovednosti řízeného prodeje, umí vyřešit i ty nejobtížnější komunikační situace při obsluze, zlepšení práce v týmu = kompetence, role, motivace.
- OBSAH:
- Procvičení nejdůležitějších kroků servisního cyklu od příchodu do odchodu hosta
- Definice klíčového typu hostů pro Váš podnik – jejich potřeby a chování
- Prohloubení komunikačních dovedností personálu – k sobě navzájem i k hostům
- Trénink: efektivní nabídka, nasměrování hostů k vícemaržovým položkám nabídky + práce s menu daného podniku
- Prodejní fráze, techniky výběrových otázek
- Krizové situace a jejich zvládání + test
- Videotrénink = video scénky ukáží a v následném rozboru na danou provozovnu posunou Váš personál v praktické obchodní činnosti
- Týmová souhra. Máme společné cíle? Jsme individualisti nebo efektivně fungující tým? Posílení „sehranosti“ obsluhy i směrem k dalším úsekům
- Co chceme zlepšovat v krátkodobém a střednědobém horizontu = vytvoření rozvojového plánu účastníků/provozovny
- KDY POUŽÍT: Když chci dále prohloubit znalosti a dovednosti obsluhy a týmovou souhru.
- FORMÁT: 4,5 hod. workshop, konání na provozovně, účastní se vždy kompletní směna, max. 12 účastníků. Součástí jsou tištěné manuály k zjednodušení provozu pro všechny účastníky
- Více na https://youtu.be/DYlQf6zFhsI
- CENA: závisí na množství odebraných služeb
- Představení kurzu zde:
- PRO KOHO: Obsluhující personál
- PŘÍNOS: Zajištění opakovaného prodeje vícemaržových položek – příprodej/upselling, procvičení nejtěžších kroků z předešlých kurzů, důkladné ukotvení všech získaných znalostí
- OBSAH:
- Práce s menu daného podniku = které položky Vašeho jídelního a nápojového lístku chcete prodávat? Víte jakému typu hostů co nabídnout, jak a kdy?
- Umíte skutečně správně nabídnout? Co z dosavadní praxe používáte a s jakým výsledkem? Kladete svému zákazníkovi správné otázky? Jaké nejčastější kombinace produktů se prodávají ve Vašem podniku, vyhovuje nabídka cílové skupině hostů?
- Zaměření se na kritické části obsluhy – např. režim 100 % obsazenosti apod., „zájezd“, konfllikty, asertivní chování
- Způsoby jak dlouhodobě motivovat zaměstnance k aktivnímu prodeji
- KDY POUŽÍT: Pokud personál bezpečně zvládá všechny části servisního cyklu a Vy chcete vyladit prvky aktivního prodeje
- FORMÁT: 4,5 hod. workshop, konání na provozovně, účastní se vždy kompletní směna, max. 12 účastníků. Součástí jsou tištěné manuály pro všechny účastníky
- https://youtu.be/DYlQf6zFhsI
- CENA: závisí na množství odebraných služeb
- PRO KOHO: Personál obsluhy, kuchyně aj.
- PŘÍNOS: Nastartování Vašeho personál, který může být po letech „opotřebovaný“, aby opět maximálně využíval potenciál ziskovosti podniku
- OBSAH:
- Vydefinování, proč se personál dostal do stavu „klinické smrti?“ = diagnostika
- Fungujeme a pracujeme jako tým? Máme společné cíle? Spolupracuje spolu „plac“ a „kkuchyně“? Rozumíme strategii našeho podniku?
- Jak správně přečíst výsledky diagnostiky? Způsoby kde a jak najít novou motivaci = návrh konkrétních motivačních nástrojů a jejich použití
- Emoční inteligence = prevence proti vyhoření, návod jak dlouhodobě fungovat v náročné profesi
- Analýza slabých a silných stránek (včetně příležitostí a hrozeb) podniku z pohledu zaměstnanců
- Osobní rozvojový plán každého účastníka – co budu dělat jinak, abych se do práce zase těšil = nalezení „štěstí v práci“
- KDY POUŽÍT: V případě, že Váš personál ztratil motivaci, když nejste schopni ho vlastními zdroji vrátit „zpátky do hry“
- FORMÁT: 4,5 hod. workshop, konání na provozovně, max. 12 účastníků
- CENA: závisí na množství odebraných služeb
Poradenství v gastronomii – Gastro vzdělávání, manažerské dovednosti v gastronomii, personál obsluhy – číšník, servírka
- PRO KOHO: Majitelé a manažeři gastro provozů – restaurací, hotelů, penzionů
- PŘÍNOS: Po těchto 3. workshopech budete úspěšným lídrem, který pracuje hlavně na budoucích příležitostech. Budete umět skvěle řídit sám sebe a hlavně Vaše lidi
- Jak efektivně a chytře svůj podnik vedete a řídíte? Máte z toho radost – dobrý pocit? Pracujete jako majitel více NA firmě než VE firmě?
- OBSAH 3. modulů:
- modul: Základní dovednosti každého gastro manažera, které musí zvládat, aby mohl úspěšně vést tým lidí
- Manažerské gastro rutiny – plánuji, stanovuji cíle, zadávám, kontroluji, hodnotím
- Time management – umím pracovat s vlastním časem, test time-managementu
- Activity management – určení správných činností vedoucí ke splnění mých cílů
- Motivace, zpětná vazba
- Modul: Vylepšení komunikace manažera, aby byl pro své podřízené srozumitelný a pochopitelný a dokázal je motivovat. Důraz na emoční inteligenci, díky níž dokáže manažer dlouhodobě pracovat v náročné vedoucí funkci
- Manažerská komunikace – správná verbální a neverbální komunikace s podřízenými
- Emoční inteligence – emočně inteligentní manažer = úspěšný manažer
- Trénink komunikace
- Správně vedený Nábor a výběr + manuál
- Modul: Zaměřeno na specifické činnosti gastro manažera v oblastech organizace práce, financí a práce s hostem
- Organizace práce – optimalizace činnosti kuchyně a obsluhy v různých fázích naplněnosti podniku
- Ekonomika gastro provozu – řízení nákladů, sledování klíčových ekonomických ukazatelů, optimalizace nabídky
- Mapování spotřebitelského chování – jak úspěšně zmapovat potřeby našich hostů a vycházet jim vstříc
- Vedení a rozvoj zaměstnanců, delegování, konflikty, motivace
- modul: Základní dovednosti každého gastro manažera, které musí zvládat, aby mohl úspěšně vést tým lidí
- KDY POUŽÍT: Jako jeden z prvních kroků ke zlepšení manažerských kompetencí
- FORMÁT: Cyklus 3 školení po 4,5 hod., které obsahují vše důležité, co by měl úspěšný majitel/manažer gastro podniku umět a znát. Součástí je baterie osobnostních testů a manuálů pro všechny účastníky
- CENA: závisí na množství odebraných služeb
- PRO KOHO: Workshop naučí gastro manažery lépe se orientovat ve všech manažerských situacích a vhodně volit styl, který uplatní při jejich řešení. Součástí workshopu je diagnostika individuálního manažerského stylu realizovaná certifikovanou metodou Judgement Leadership Indicator (JLI).
- PŘÍNOS: Program je určen pro všechny úrovně manažerů, kteří chtějí zlepšit svou orientaci v manažerských situacích a zlepšit tak úroveň jejich řešení. Díky detailní diagnostice každého účastníka dostane každý podrobný písemný rozbor, který určí jeho manažerské chování před zahájením rozvoje. Diagnostiku doporučujeme po určité době opakovat a zhodnotit míru zlepšení každého jednotlivce.
- OBSAH:
- Diagnostika JLI (účastníci vyplní test přes webové rozhraní před realizací workshopu)
- Leadership a podmínky jeho optimálního fungování
- Manažerské styly (vhodnost použití, důsledky nadužívání a podužívání jednotlivých stylů)
- direktivní styl
- konzultativní styl
- konsenzuální styl
- delegativní styl
- Zásady a principy vedení lidí dle JLI
- Individuální interpretace výsledků testování pro účastníky workshopu (preferovaný styl vedení, adekvátnost volby stylu)
- KDY POUŽÍT: Ideálně „před“ a „po“ jakémkoliv řízeném rozvoji manažerských dovedností. Díky velice detailnímu výstupu získáte neocenitelný podklad pro váš životní rozvoj a pohled sámi na sebe.
- FORMÁT: 4,5 hodinový workshop s individuální interpretací vaší diagnostiky. Diagnostický rozbor absolvují účastnící předem a to individuálně přes internet pomocí baterie otázek a reakcí na popsané situace. Vše naprosto diskrétně s maximální ochranou vašeho soukromí.
- CENA: závisí na množství odebraných služeb
- PRO KOHO: Šéfkuchař, kuchař, majitelé/provozovatelé, manažeři
- PŘÍNOS: Dozvíte se všechny činnosti pro správně fungující středisko kuchyně. Majitel získá komplexní přehled o všech kompetencích šéfkuchaře, šéfkuchař získá a doplní si potřebné know-how z oblasti řízení svého střediska kuchyně
- OBSAH:
-
- Řízení celku
- Strategie podniku, kuchyně – stanovení cílů, zodpovědné osoby, dílčí kroky, průběžná i zpětná kontrola, okamžité vyhodnocení, oprava, diagnostika nedostatků, dlouhodobé hodnocení.
- Hygiena, správná výrobní praxe, HACCP, význam a přínos, sanitace, křížová kontaminace, pracovní oblečení.
- Inventář – nákup podle reálných potřeb podniku, využití, údržba a servis, inventura inventáře, osobní zodpovědnost pracovníků.
- Dodavatelé – výběr dodavatelů, jejich flexibilita, smluvní ceny, kvalita a cena zboží.
- Zbožíznalství a zásoby – nákup surovin, volba kvality surovin, nastavení cen od dodavatelů, FIFO, tvorba a optimalizace zásob, zodpovědné osoby. druhy zásob.
- Zpracování surovin – výtěžnost, skladování, domácí polotovary. Využitelné zůstatky.
- Energie a ostatní náklady- efektivní využívání technologií, detergenty, slučování činností, úspory z rozsahu, osobní zodpovědnost, kompetence jednotlivých pracovníků.
- Stálé platby, revize, opravy, investice, reklamace, služby, havárie.
- Řízení celku
-
- Prodej
- Nástroje – lokální trh, forma a strategie prodeje, jídelní lístek, tvorba ceny, upselling, crossselling, reklamace.
- Skladba menu – nabídka a její formy na míru provozu a zákazníka, sezónní a speciální nabídka, limitovaná nabídka, klíčová slova, odborné a cizojazyčné výrazy.
- Nabídka – druhy nabídky, podoba pokrmu na míru zákazníkovi, kooperace s odbytovým střediskem, dvojitá kontrola, motivace k prodeji. Tradiční a lokální speciality. Trendy, zdraví na talíři.
- Propagace – příležitosti k propagaci, využití sociálních sítí, osobnost šéfkuchaře, grafika jídelního lístku.
- Jídlo a nápoje – párování, podpora prodeje, sezónní nabídka.
- Tvorba ceny, konkurence, udržitelný rozvoj.
- Prodej
-
- Výroba
- Plánování výroby – den-týden-měsíc-rok, každoroční příležitosti, inovace, konkurenční boj.
- Základní technologické postupy, členění výrobního střediska, mise en place, cook and chill, sous vide…
- Kontrola počtu a velikosti porcí, šetrné úpravy, efektivita vícenásobného využití surovin.
- Chuť vítězí – vzhled pokrmu – struktura, barva, chuť, vůně, vhled, výběr hl. suroviny.
- Pozice pokrmů v menu – vhodnost, denní doba, sezóna, věk hostů, příležitost, cenová hladina…
- Výběr vhodného inventáře, nápojů, předkrmu, dezertu.
- Outsourcing, polotovary.
- Zásady servisu pokrmů – kompletní pokrm, péče o inventář, plating vs. foodstyling.
- Výroba
-
- Lidské a další zdroje, povinnosti pracovníků ve výrobě
- Personál, vedení týmu, školení a dlouhodobé vzdělávání, osobní růst, motivace, loajalita, team.
- Povinnosti šéfkuchaře -denní/týdenní plán činnosti, komando, nákup, tvorba menu, vedení týmu, kontrola a motivace pracovníků, administrativa, výtěžnost, kontrola kvality, produktivita práce řešení krizových situací.
- Povinnosti ostatních pracovníků – kuchaře, pomocných sil…
- Lidské a další zdroje, povinnosti pracovníků ve výrobě
KDY POUŽÍT: Kdykoliv, když potřebujete dostat zlepšit fungování kuchyně, zprůhlednit a vyjasnit její procesy a zodpovědnosti, mít vyšší efektivitu a náklady pod kontrolou a naplno využít poteciál k podpoře vyššího profitu podniku. Dále i v případě, že řešíte skomírající mezillidské vztahy mezi „placem“ a „kuchyní“…
- FORMÁT: Konzultační školení, délka kurzu závisí na současných znalostech účastníka, na typu jeho provozu a jeho konkrétních požadavcích, lze však i modulovat v průběhu kurzu.Z praxe 2 až 3 školící konzultace po 5 hodinách.
- CENA: od 750,- Kč/ 1 hod. bez DPH (závisí na množství odebraných služeb, plus náklady na dopravu), případně individuální dohoda dle poptávaného obsahu.
- Navazující kurz je zpravidla praktické vaření, viz odkaz zde.
- PRO KOHO: Majitelé/provozovatelé, manažeři, provozní
- PŘÍNOS: Při koučování se řeší nejdůležitější byznys otázky – rozvoj restaurace, významné změny v podnikání, aktuální závažná témata, vedení a řízení lidí, osobní témata
- Majitel/manažer si s podporou kouče sám pojmenuje strategie a priority a zároveň na nich začne postupně pracovat – rozvíjet byznys, vychytávat detaily – každý dle aktuální situace
- OBSAH KOUČINKU: Během úvodu koučinku si nastavíte klíčová témata a těm se pak budeme věnovat dle metodiky GROW a SMARTER.
- KDY POUŽÍT: Kdykoliv, kdy potřebujete podporu ať už sami osobně nebo máte velké plány s podnikem a potřebujete se ujistit, že jste se rozhodli dobře a podporu začít změny provádět.
- FORMÁT: Koučovací sezení nebo po Skypu – 90 min., 5 x je minimum pro nastartování měřitelných změn.
Další služby pro HOREKA provozovny:
- PRO KOHO: Majitel či manažer podniku
- PŘÍNOS: Kompletní pohled na podnik rozdělený po jednotlivých oblastech provozů, který přinese jasný přehled o největších příležitostech ke zlepšení profitu
- OBSAH DIAGNOSTIKY:
- Řízení podniku/obsluha/ostatní personál
- Jídlo a Pití (nabídka, kvalita)
- Exteriér a interiér podniku (bar/kuchyně)
- Marketing v provozovně/digitální marketing
- Ekonomika podniku (analýza nákladů a výnosů, použití správných nástrojů, cenotvorba aj. vs. cílová skupina hostů a business plán)
- Výstupem je prioritizovaný seznam příležitostí ke zlepšení, včetně časového plánu činností a způsob, jak změn dosáhnout
- Pro detailní diagnostiku obsluhy slouží i Mystery shopping ideálně obou směn (tajná návštěva hosta) – výstupem je strukturovaný zápis pro majitele, ohodnocený % bodovou stupnicí pro porovnání vývoje dosažené úrovně – doporučujeme ho do diagnostiky také zařadit
- KDY POUŽÍT: Jako první krok v úvodu spolupráce
- FORMÁT: Individuální expertní konzultace (přímo v podniku nebo expresní formát telefonicky/Skype); případně rovnou i mystery shopping provozovny
- Je to variabilní balíček návštěvy složený dle Vašeho přání s ohledem na nejpalčivější problémy směřující k většímu profitu provozovny.
- Skládá se z několika vybraných aktivit z oblastí majících maximální vliv na profit a slouží jako efektivní vstupenka do dlouhodobého rozvoje provozovny s jediným cílem = dlouhodobý zisk.
- Slouží i jako váš první rozvojový krok.
- Složení může být následující:
- Změření úrovně personálu (tajná návštěva – mystery shopping, monitoring všech oblastí podniku, vlivy na spokojenost hostů, úspěšnost jejich prodeje)
- Prověření obchodního záměru provozovny – cílová klientela vs. lokalita s ohledem na stávající koncept provozovny
- Vypracování rozvojového plánu provozovny s dopadem na všechny oblasti pohostinství
- Nastavení mechanismů kontroly jednotlivých oblastí
- Následná realizace nápravných aktivit (školení personálu, další akce příslušného experta – cenotvorba, nabídka apod.)
- Měření jejich dopadu na profit
- Případná opakovaná kontrola
- Plnění rozvojového plánu
- Formát intervence je návštěva jednoho či více expertů přímo u Vás v provozovně a konzultace na daná témata.
- Návštěva „tajným hostem“
- Diagnostika obsluhy, exteriéru, interiéru, pokrmů, nápojů, piva, vhodnosti nabídky sortimentu, marketingu, digitálního marketingu
- Na přání pořízení foto a audio video dokumentace
- Internetový průzkum marketingového digitálního působení provozovny
- Výstupem je strukturovaný dokument – analýza s vypsaným doporučením, jak zvýšit Váš profit a to pro všechny oblasti provozovny
- Graf % dosažených hodnot pro porovnání a dlouhodobý vývoj provozovny
- Kompletní výstupy z provedených návštěv mohou být dostupné on-line pod Vaším heslem (reporting přizpůsobíme Vašim potřebám)
- Cena za mystery shopping s diagnostikou = první návštěva 2 400,- bez DPH, druhá a další 1 990,- Kč bez DPH (při periodickém nastavení MS cena na dotaz)
- Pro usnadnění manažerské práce a formalizování všech vyžadovaných postupů a činností, vytváříme kontrolní seznamy – „check-listy“ na míru Vašeho podniku.
- Baterii již vyhotovených check-listů poskytujeme v rámci svých intervencí zdarma.
Více o použití v našem článku zde: http://www.100progastro.cz/gastro-kaizen-dil-10-kontrolni-seznamy-setri-starosti-manazerum-restauraci/
- PRO KOHO: Majitel podniku/řetězce (top management)
- PŘÍNOS: Zlepšení funkce webu, zvýšení návštěvnosti všech sociálních sítí provozovny, zlepšení povědomí o podniku, podpora návštěvnosti při efektivním vynakládání nákladů na dig. mkt
- OBSAH:
- Analýza současného stavu a návrh na vylepšení konkrétních digitálních nástrojů (web, soc. profily)
- Seznámení s Facebook, Fourequare, Instagram, Restu, Zomato, Trip Advisor, Google plus, Mapy.cz. …, jak použít dle vhodnosti a cílové skupiny
- Možnosti, jak získat efektivně názory hostů, včetně způsobu práce s nimi
- Revize reklamních materiálů u včetně nabídky v menu (grafika, funkčnost)
- KDY POUŽÍT: Po revizi a zlepšení v oblasti řízení lidí
- FORMÁT: Individuální expertní konzultace, (externí vytvoření dig. profilů)
Aktivní správa digitálního MARKETINGU
- PŘÍNOS: Převzetí aktivní správy nad všemi sociálními profily a zajištění efektivního využívání soc. profilů s dopadem na zvýšení návštěvnosti podniku
- OBSAH:
- Zasílání zajímavých facebookových (i ostatních soc. profilů) příspěvků s cílem zvýšení počtu digitálních přátel podniku
- Aktivní správa ostatních soc. profilů – Google plus, Restu, Zomato, Trip Advisor …
- Okamžité interakce při dotazech a komentářích hostů
- Generování a zasílání atraktivních newslatterů webu s cílem navýšit distribuční seznam e-mailových adres
- Díky správnému využití těchto digitálních nástrojů zisk zpětné vazby hostů a šíření pozitivního vnímání podniku
- KDY POUŽÍT: Po revizi a zlepšení celkového nastavení dig. marketingu
- FORMÁT: Externí spolupráce za měsíční paušální poplatek
Služba určená pro začínající podnikatele v pohostinství (nebo zkušené provozovatele, kteří mají nedostatek času pro realizaci)
- Vytvoření marketingové nebo proveditelnostní studie (feasibility study)
- Prověření obchodního záměru provozovny – cílení na budoucí klientelu
- Monitoring konkurence (průzkum tržbyschopnosti a skladby místních obyvatel)
- Pomoc s výběrem vhodných prostor včetně návrhu konkrétní realizace a technologického vybavení
- Zajištění všech náležitostí dle české legislativy primárně se zaměřením na požadavky v souvislosti s hygienou (HACCP)
- Návrh složení profitabilního nabízeného sortimentu (jídlo, pití) s ohledem na cílovou skupinu (včetně cenotvorby)
- Návrh nebo realizace marketingové podpory (marketingové nástroje v interiéru a exteriéru provozovny, digitální marketing)
- Zaučení personálu obsluhy – poskytnutí číšníka instruktora
- Zaučení personálu kuchyně – poskytnutí kuchaře instruktora
- Kontinuální podpora Vašeho podniku dle dohody
- PRO KOHO: Majitel podniku/řetězce (top management)
- PŘÍNOS: Všechny procesy jsou v souladu s platnou legislativou s ohledem na přicházející trendy a nařízení
- OBSAH:
- Analýza současného stavu vzhledem k typu podniku
- Hygiena, požární ochrana, elektro, plyn, bezpečnosti práce, případně další omezení (památkáři), školení, provozní řád, personální legislativa
- Revize HACCP dokumentace
- Vymezení činnosti podniku
- Tým HACCP
- Specifikace produktů
- Postupy přípravy
- Nebezpečí a opatření, kritické meze
- Ověřovací postupy
- Záznamy kritických bodů
- Školení pracovníků
- Podpůrná dokumentace
- KDY POUŽÍT: Průběžně, min. 1x ročně
- FORMÁT: Individuální expertní konzultace, (externě náprava zjištěných nedostatků)
- PRO KOHO: Majitel podniku/řetězce (top management)
- PŘÍNOS: Nechte si od nás vyladit nabídku sortimentu své restaurace. Vyšší výkon se projeví nárůstem zisku a spokojenosti hostů. Z praxe víme, že stačí málo a zisk Vašeho podniku může být vyšší.
- OBSAH:Jste si jistí, že Vaše aktuální nabídka pokrmů a nápojů je správně nastavena? Prodáváte profitabilní pokrmy nebo je Váš nejprodávanější produkt dokonce s podprůměrnou marží?Víte, jaké zdražení konkrétní produkt ještě unese? Co je úplně zbytečné mít v nabídce? Co se dokonce dubluje? A co naopak chybí?
Není nic snadnějšího, než podívat se na vše přes skutečná čísla s přihlédnutím k Vašemu typu podniku, cílové skupině hostů a dané lokalitě.Vyladíme Vám nabídku pokrmů i nápojů, odstraníme „černé ovce“, nastavíme správné ceny a označíme nejhodnotnější produkty k Vašemu vyššímu zisku. Zároveň doporučíme produkty k vyřazení a tím zeštíhlení nabídky – zmenšení zásob a zrychlení kuchařské přípravy i výběru hostů.Stačí nám zaslat několik požadovaných údajů, my provedeme potřebné analýzy a písemně vše zpracujeme. Na osobní schůzce vše podrobně vysvětlíme a dohodneme postup k Vaší spokojenosti.Využijte naplno potenciál zisku v nabídce Vašeho podniku! Pro více informací nám stačí zavolat nebo napsat na e-mail info@100progastro.cz, kde domluvíme vše potřebné.
- KDY POUŽÍT: Při hledání potenciálu k navýšení zisků a potlačení nákladů v oblasti produktů zejména z kuchyně
- FORMÁT: Individuální expertní konzultace, výpočty modelů, návrhy na změnu sortimentu
- PRO KOHO: Majitel podniku/řetězce (top management)
- PŘÍNOS: Vzhledově vyladěný exteriér i interiér podniku, který správně působí na cílovou skupinu hostů. Způsoby, jak se efektivně odlišit a získat další konkurenční výhodu = promyšlený designový koncept s jasnou strategií. Dle zájmu kompletní re-design provozovny
- OBSAH:
- Analýza exteriéru a interiéru vzhledem k vhodnosti k cílové skupině hostů
- Efektivnější využití prostorů pro zvýšení prodeje – zachlazené vitríny, vizibilita nabídky, hot spots podniku
- Práce s vybavením – flexibilita využití, průchodnost, min. prostory pro obslužnost, ergonomie
- Design podniku – vhodnost nábytku, navození atmosféry (hudba, světelné režimy, dekorace, barevnost)
- Odstranění rušivých vlivů – zápach, nečistoty, poškozené a zastaralé vybavení, překážky ke vstupu
- KDY POUŽÍT: Po revizi a zlepšení oblasti řízení lidí a dig. marketingu
- FORMÁT: Individuální expertní konzultace, dále vytvoření designových návrhů, rozmístění dispozice, návrhy designových prvků, vybavení
Máte problémy s nastavením Vašeho systému fungování na „place“?
Do provozu Vám pošleme našeho experta na gastro provozy, který Vám pomůže nastavit vnitřní systém organizace práce na „place“, směrnice, objednávkové listy, objednávkový systém, systém fasováni, plán inventur, inventury samotné a mnoho dalšího.
PRO KOHO: Pro majitele provozovny a manažera provozovny
PŘÍNOS: Nastavení systému provozovny a zlepšení chodu tou nepraktičtější cestou – přímo v provozu
KROKY PŘED INTERVENCÍ:
- Mystery shopping provozovny, analýza stavu, návrh opatření
OBSAH:
- Náš manažer přijde do Vaší provozovny na 5 dní (záleží na vytížení provozovny cca 65 hodin) od pondělí do pátku – soboty, dvě směny
- Každý první den směny pozoruje a analyzuje provoz, připravuje návrhy zlepšujících opatření
- Druhý den směny komunikuje s manažerem a navrhuje konkrétní varianty zlepšení chodu směny
- Po ukončení obou směn (v případě „dlouhý – krátký“) v pátek vyhodnocuje a připravuje s vedoucími směn nebo s manažerem vhodné zlepšení a plán organizace
- Předávání směn, inventura, fasování
- Check-listy a jejich použití
- Pravomoce, kdo, co, kdy, jak
- Personální hierarchie
- Sjednocení vzhledu a komunikace personálu
- Komunikace s kuchyní a účtárnou
- Návrh případných personálních změn
- Způsoby jak komunikovat na sociálních sítích a na zpětnou vazbu od hostů
- Sestavení motivačního programu
- Kroky zvyšující profit při obsluze
- A další dle potřeby
- KDY POUŽÍT: Když je potřeba nastavit a zavést jasná pravidla přímo v provozu
- FORMÁT: 1 až 5 dní,plná otevírací doba provozovny
CENA: dle počtu dní intervence
PRO KOHO: Majitel podniku/řetězce (top management)
- PŘÍNOS: Optimalizovaná nabídka sortimentu na vysoce maržové položky dle cílové skupiny hostů
- OBSAH:
- Rozbor cen jídel a nápojů (kalkulační listy – marže)
- Revize a nastavení nabídky sortimentu (zaměření na profitabilní položky, šíře sortimentu, vhodnost, výpočet profitabilních skupin sortimentu)
- Analýza obrátky vs. marže u jednotlivých položek (vyřazení neprofitabilních a případné zařazení ziskových produktů)
- Vytvoření gastro kalendáře k dané lokalitě
- Navržení úprav jídelního lístku – složení, názvy položek, speciality, grafika, skladba pokrmů a nápojů dlouhodobého menu i denních nabídek
- Konkrétní propagační techniky – happy hours, letáky, získání určitých cílových skupin, zvláštní události
- Grafické zpracování menu
- KDY POUŽÍT: Při změnách sortimentu, min. 2x ročně
- FORMÁT: Individuální expertní konzultace, vytvoření MENU grafiky včetně tisku (JL/NL)
- PRO KOHO: Majitel/manažer podniku
- PŘÍNOS: Vypracování změnového plánu, provedení analýzy, zda odpovídá vybavení kuchyně moderním trendům vzhledem k typu podniku a cílové skupině
- OBSAH:
- Diagnostika – jaké technologie v současnosti využíváte vzhledem k postupům přípravy pokrmů (efektivita vs. ekonomika provozu)
- Intervence – návrh konkrétních vylepšení stávajícího technologického vybavení, při výběru se vždy řídíme kritériem efektivity použití vybrané technologie pro váš podnik
- Písemný výstup = vypracování písemné zprávy s konkrétními doporučeními pro majitele s ohledem na zaměření podniku do budoucna
- Konzultace se zadavatelem – konzultant výsledky intervence předává zadavateli, společně řeší jak výsledky konzultace převést do praxe
- Poskytujeme naše předjednané slevy a výhody s dodavateli technologií
- Na novém zařízení naučíme vařit a poskytneme specializované kurzy
- KDY POUŽÍT: Pokud podnik zaostává v technologickém vybavení nebo změna business plánu
- FORMÁT: Expertní konzultace s vypracovaných písemným výstupem
„Jak vařit moderně u Vás v kuchyni“ – kurz přímo ve Vašem podniku
Díky velkému zájmu zde nabízíme i tento individuální kurz, který probíhá buď veřejně v našem školícím centru v Praze, častěji však přímo a individuálně ve Vašem gastro provozu, na Vašem konkrétním vybavení kuchyně s Vaším kompletním osazenstvem personálu. Výhody tohoto formátu netřeba zdůrazňovat. Představení kurzu zde:
- PRO KOHO: Šéfkuchař, kuchaři, majitelé
- PŘÍNOS: Vaši kuchaři se naučí nové postupy při přípravě české kuchyně (na Vaše přání lze zaměření tréninku změnit např. na italskou, francouzskou, thaiskou či jinou kuchyni – upravíme složení lektorského týmu) , naučí se snižovat vstupní náklady, mají možnost „odkoukat“ fígle a triky od špičkových kuchařů přímo ve své kuchyni
- OBSAH:
- Diagnostika – skladba jídelního lístku vs. typ podniku a cílová skupina hostů
- Zhodnocení stávajících postupů a dovedností
- Co vaříme a jak? Kvalita, úprava, styl
- Využíváme maximálně možností naší kuchyně? – Co všechno umíme a neumíme s technologiemi, které máme v kuchyni k dispozici?
- Praktické ukázky moderních postupů při přípravě jídel, společně realizované vaření s Vašimi kuchaři
- Styl a úprava vzhledu servírovaných pokrmů
- KDY POUŽÍT: V případě, že Vaši kuchaři potřebují získat nové vědomosti o moderních gastro trendech. Když jim potřebujete „vrátit chuť“ do kreativní práce. Když potřebujete dodat kuchyni větší efektivitu a ziskovost.
- FORMÁT: 8 hod. workshop, konání ve Vaší provozovně, max. 10 účastníků
- KDO ŠKOLÍ: Dva experti současně (ocenění např.„Vítězství v kategorii Národní kuchyně – Czech republic“ v mezinárodní kuchařské soutěže v thajském Bangkoku, absolutní vítěz v pořadí soutěže národních týmů Thailand Cullinary World Challenge, Chef hotel Four Seasons, zástupce šéfkuchaře restaurace ESKA)
- CENA: 14 600,- Kč bez DPH plus náklady na cestovné
Pro přihlášení stačí odepsat na e-mail info@100progastro.cz, kde domluvíme vše potřebné.
