Otevřený kurz Manažerské dovednosti v pohostinství – jaro 2016
Všichni víme, že dlouhodobý úspěch v podnikání závisí na manažerských dovednostech vedoucích pracovníků.
Právě proto a zároveň abychom vyhověli vašim častým požadavkům, spouštíme nyní jarní otevřený kurz právě pro majitele, manažery provozů, vedoucí pracovníky i vedoucí jednotlivých směn.
Manažerský program obsahuje tři školící dny, každý v délce konání 4,5 hodiny a bude spuštěn v těchto městech a termínech:
Praha: 24.5., 7.6. a 21.6.
Brno: 31.5., 14.6., 28.6.
Olomouc: 12.7., 26.7. a 9.8.
Plzeň: 25.5., 8.6. a 22.6.
Hradec Králové: 1.6., 15.6. a 29.6.
Začátek kurzů bude pro pohodlný příjezd vždy od 10 hodin, součástí bude malé občerstvení.
Pro dosažení maximální kvality je maximální počet stanoven na 10 osob, v případě zaplnění uvedených termínů budou přidány další.
Cena za celý třídenní program je 6 900,- Kč na osobu bez DPH.
Pro přihlášení stačí odepsat na e-mail info@100progastro.cz nejpozději 7 dní před prvním školícím dnem a domluvit se na formě úhrady kurzu. Zároveň vám bude upřesněno místo konání v dané lokalitě.
Jsme lídrem ve vzdělávání pro oblast pohostinství. Kdo jste měl možnost zúčastnit se našich školení pro obsluhující personál, s jistotou už víte, že na to jdeme opravdu jinak. Naše cesta je dělat kurzy na míru, dle typu provozovny, s profesionálními lektory, které to baví, aktivním zatažením všech přítomných do diskusí, kde popisujeme a koučovacím způsobem řešíme problémy tak, jak vše ve vašich provozovnách skutečně probíhá. Právě proto jsou všichni účastníci tak spokojení, kurzy je baví a naučené znalosti se pak přirozeně pokoušejí používat v denním provozu. Náš cíl je jediný – váš větší zisk a dlouhodobě spokojení hosté.
MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI V POHOSTINSTVÍ
(3 bloky, uzpůsobené pro vedoucí pracovníky v pohostinství)
1. ZÁKLADNÍ MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
Základní dovednosti každého manažera, které musí zvládat, aby mohl úspěšně vést tým lidí. Zakončeno bude sestavením individuálních akčních plánů rozvoje.
- Manažerské kolečko – stanovuji cíle, plánuji, zadávám, kontroluji, hodnotím
- Time management – umím pracovat s vlastním časem, test time-managementu
- Activity management – určení správných činností vedoucí ke splnění mých cílů
2. MANAŽERSKÉ SOFT SKILLS
Vylepšení komunikace manažera tak, aby pro své podřízené byl nejen srozumitelný a pochopitelný, ale aby je skutečně dokázal motivovat. Důraz na emoční inteligenci, díky níž dokáže úspěšný manažer dlouhodobě pracovat v náročné vedoucí funkci. Zakončeno bude sestavením individuálních akčních plánů rozvoje.
- Manažerská komunikace – správná verbální a neverbální komunikace s podřízenými
- Emoční inteligence – emočně inteligentní manažer = úspěšný manažer
- Trénink komunikace
3. KOUČOVÁNÍ PODŘÍZENÝCH
Koučink jako nejmodernější metoda práce s lidmi přináší dle výzkumů až 700% návratnost investice. Cílem tohoto bloku je naučit manažery přemýšlet a vést lidi koučovacím způsobem. Zakončeno bude sestavením individuálních akčních plánů rozvoje.
- Manažer jako kouč – psychologie kouče a koučovaného
- Koučování – metoda, postup GROW SMARTER
- Ukázka koučinku na vybraném manažerovi
Každý z bloků trvá 4,5 hod. – 240 min. čistého času (přestávky 2x 15 min.)
Na všechny účastníky se těší lektorský tým 100PROgastro!