
Vše realizujeme profesionálně a s jediným cílem = vyšší zisky klienta
Pro každou konkrétní oblast máme řadu odborníků z daného oboru
Všechny činnosti, včetně mystery shoppingu, provádí specialisté s příslušnou dlouholetou praxí
Všechny balíčky, měření a analýzy přizpůsobujeme na míru
Vážíme si našich klientů a naše spolupráce je založena na oboustranné důvěře a diskrétnosti
Cílem je dlouhodobá spolupráce = trvalé zlepšení všech oblastí podniků
Máme celorepublikové pokrytí

ODHALOVÁNÍ DEFRAUDACE
Vzhledem k poptávce a zároveň velké náchylnosti gastro provozů k možnosti defraudace, provádíme odhalování těchto negativních skutečností.
- Odhalování defraudací v úsecích kuchyně a obsluhy
- Navržení a zajištění nápravných opatření
- Odhalení provádíme důkladnou analýzou finančních a procesních činností
- Používáme i digitální monitorovací systémy nebo krátkodobé osobní intervence
- Provádíme poradenství a instalaci kamerových a jiných monitorovacích zařízení, poskytujeme právní služby
- Vše po individuální dohodě, kdy naší prioritou je diskrétnost a navržení dlouhodobě spolehlivých opatření
DALŠÍ UŽITEČNÉ SLUŽBY
- Grafické služby– návrhy loga, prezentérů, menu a nápojových listů
- Tvorba webů a prezentací(digitální marketing)
- Překlady do světových jazyků– specializované překlady menu apod.
- Výuka jazyků– přizpůsobení oboru pohostinství
- Nábor a výběr– pohovory, zaškolení (zejména obsluha, kuchyně)
- Technologické návrhy– kuchyně, interiéry
- Stáže, spolupráce s hotelovými školami
- Podpora PR– naši specialisté se postarají o ten správný PR článek o vašem podniku v příslušných publikacích
- Vyhledání a zprostředkovánínákupu a prodeje nebo pronájmu nemovitostí (včetně právních služeb)
- Zprostředkování zahraničních zkušeností z pohostinství(podobné zvyklosti, např. Irsko, Slovensko, …)
- Návrhy a realizaceevents, catering, marketingové promoční aktivity
- A mnoho dalších služeb, vše po domluvě a dle individuálních potřeb zákazníka …
ZVÝŠENÍ SPECIALIZACE VYBRANÝCH POZIC POHOSTINSTVÍ
Specializované školení pro konkrétní pozice. Tento proces naučí nové a efektivní způsoby vaření, zaškolení personálu v praxi (kuchyně, bar, výčep). Jedná se zpravidla o 1-2 dny strávenými s instruktorem a koučem v jedné osobě, vše s cílem zvýšení profitu podniku.
- Kuchař instruktor: předvede nový pohled na stávající jídla. Navrhne a předvede nová jídla dle současných trendů
- Barman: zaškolí personál a zaučí jak prodávat dané produkty. Naučí základní sortiment koktejlů. Po zaškolení obsluha získá certifikát
- Výčepní: vysvětlí a naučí postupy ošetřování pivního systému, sklenic, různé styly čepování. Po zaškolení obsluha získá certifikát
2365