OBCHODNÍ PODMÍNKY REALIZACE ŠKOLENÍ
- Úvodní informace
- Tyto podmínky se vztahují na objednávání školení organizovaných společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., se sídlem U Prazdroje 64/7, Východní Předměstí, Plzeň, PSČ 301 00, IČO: 45357366, DIČ: CZ45357366, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl B, vložka 227 formou ustanovenou formuláři na těchto stránkách, přímo nebo prostřednictvím a ve spolupráci s dalšími subjekty, realizátory školení (dále také jen „školitel“), zejména: 100PROgastro s.r.o. se sídlem: Domažlická 1053/15, 130 00 Praha 3 Žižkov IČO: 03044378 DIČ: CZ03044378.
- Účelem organizace školení ze strany společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. je podpořit zvyšování úrovně prodeje výrobků ze sortimentu Plzeňský Prazdroj, a.s. (dále také jen „PP“) a zvyšování kvality poskytovaných služeb v oblasti gastronomie, čehož základním ukazatelem je v konečném důsledku dosahování spokojenosti spotřebitelů a proto odběratelem a objednavatelem školení jsou podnikatelské subjekty, (tj. vylučuje se spotřebitel), objednávka školení dle těchto podmínek tvoří smlouvu za účelem využití služeb v rámci podnikatelské činnosti objednavatele, který určuje účastníka/y školení. Objednatel je zákazníkem – smluvním partnerem společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. (identifikuje se SAP číslem, které mu bylo přiděleno PP), dále také jako „objednatel“ nebo „zákazník“.
- Obchodní podmínky pro školení
Přihlášení na školení
- Školení se mohou účastnit fyzické osoby starší 18 let, plně svéprávné, které splní podmínky účasti na školení stanovené těmito podmínkami školení, případně dalšími podmínkami stanovenými školitelem či PP.
- Podmínkou účasti na školení je výběr konkrétního školení z nabídky PP a jeho termínu v rezervačním systému Schedule Once a následné vyplnění online přihlašovacího formuláře.
Pokud přihlašovací formulář vyplňuje za školenou osobu zaměstnavatel nebo jiná k tomu zmocněná či oprávněná osoba může prohlášení o seznámení osob zúčastněných na školení podepsat jiná k tomu zmocněná či oprávněná osoba a současně jí tím vzniká povinnost seznámit osobu zúčastněnou na školení s podmínkami školení.
- Přihlašovací formulář v online systému Schedule Once obsahuje tyto informace:
- Jméno školení
- Jméno restaurace
- Jméno a příjmení objednatele
- Kontaktní email
- Souhlas s Podmínkami GDPR,
- Souhlas s Podmínkami školení
- SAP číslo objednatele
- Výběr SRO objednatele
- Telefonní číslo objednatele
- Počet účastníků školení
Přihlašovací formulář je po vyplnění odeslán do objednávkového systému
- Po odeslání přihlašovacího formuláře je systémem automaticky generován a poslán potvrzující e-mail obsahující detailní informace o školení. V případě, že školení nebude po jeho objednání možno z důvodů na straně školitele realizovat a to z jakéhokoli důvodu, bude objednavateli tato skutečnost oznámená a to elektronickou formou na kontaktní email, který uvedl do Přihlašovacího formuláře. Zároveň bude osloven s nabídkou výběru náhradního termínu.
- Pokud je některé ze školení z nabídky PP pro jeho zákazníky zpoplatněno (spoluúčast), tak objednatel hradí tuto spoluúčast přímo v systému Schedule Once, který tuto funkcionalitu umožňuje. Úhrada spoluúčasti minimálně jeden pracovní den před realizací školení je nutnou podmínkou k tomu, aby se mohl objednatel školení účastnit.
- Nárok na zaplacení ceny za školení vzniká školiteli i v případě, kdy se po objednání školení školené osoby školení nezúčastní z jakéhokoli důvodu. Tím není dotčena možnost storna školení za podmínek popsaných v čl 5.
Zrušení účasti, podmínky storna
- Informaci o zrušení resp. stornu účasti na školení ze strany objednatele je nutno oznámit prostřednictvím systému Schedule Once. Při zrušení účasti bude fakturován storno poplatek v závislosti na době, která zbývá do zahájení zahájením školení:
– storno 14 a více kalendářních dní před dnem zahájení školení bezplatně,
– storno 14 a méně pracovních dní před zahájením školení, ale dříve než v následujícím bodě : školitel má narok na storno poplatek ve výši 50 % z ceny školení,
– storno v posledních 24 hodinách před zahájením školení, nebo neúčast na školení, představuje fakturaci storno poplatku ve výši 100% ceny školení.
Další podmínky
- Minimální počet účastníků – pro otevřená školení je minimální počet účastníků 3 osoby. Pro individualizovaná školení není dolní hranice počtu účastníků určena. Pokud nebude počet zájemců u otevřených školení podle předchozí věty naplněn tři pracovní dny před termínem školení, bude zrušen a nabídnut náhradní termín.
- Maximální počty účastníků – pro otevřená školení je maximální počet účastníků 20 osob, pro individualizovaná školení je horní hranice počtu účastníků předmětem domluvy mezi školitelem a objednatelem. Pro zájemce nad stanovený limit bude nabídnut náhradní termín.
- Zahájení školení – školení bude zahájeno v čase uvedeném v informacích o školení. V případě digitálně realizovaných školení, bez ohledu na počet virtuálně přítomných přihlášených osob.
- Platební podmínky – jsou součástí nabídky školení a můžou zahrnovat povinnost uhradit stanovenou částku předem, s určením platby PP anebo přímo ve prospěch školitele, případné slevy jsou zadávané také jako součást nabídky školení s tam uvedenými podmínkami pro uplatnění slevy.
- V případě prezenčního školení berou zájemci o školení na vědomí, že musí dodržet opatření související s prevencí proti šíření nemoci COVID 19, které vycházejí z aktuálně platných opatření a v příslušném rozsahu můžou zasahovat a měnit výše uvedené podmínky realizace školení, instrukce a omezení platné pro konkrétní školení budou poskytnuté předem.
- Ochrana osobních údajů
- V rámci naší činnosti dle těchto podmínek zpracováváme osobní údaje v souladu se z.č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů v platném znění a evropským nařízením č. 2016/679 o ochraně osobních údajů (GDPR) a souvisícími předpisy, pro různé účely a v různém rozsahu buď: na základě plnění smlouvy (tj. úkony související s objednávkou, přihláškou na školení), našeho oprávněného zájmu nebo z důvodu plnění právní povinnosti, nebo na základě uděleného souhlasu (v takovém případě jste o udělení souhlasu požádán, souhlas udělíte zaškrtnutím příslušného políčka, a máte tam výslovně uveden účel a další informace).
- Osobní údaje v rozsahu dle formuláře budeme zpracovávat po dobu nezbytnou pro realizaci školení, následnou evidenci provedených školení pro analytické účely a jako související účetní a daňovou dokumentaci provedeného školení.
- Osobní údaje poskytujeme dalším příjemcem: kategorie školitel/realizátor školení (např. 100PROgastro s.r.o. se sídlem: Domažlická 1053/15, 130 00 Praha 3 Žižkov IČO: 03044378 nebo dle nabídky školení) a vyplněním přihlášky na školení dochází k zpracování osobních údajů v rámci služby SCHEDULE ONCE dle podmínek firmy ONCE HUB: https://www.oncehub.com/trustcenter/legal/privacynotice nebo jiné subjekty dle informace při konkrétní objednávce školení.
- O přístup k údajům, o jejich opravu, přenos nebo vymazání, případně omezení zpracování správcem Plzeňský Prazdroj, a.s. lze požádat na: personaldataprotection@eu.asahibeer.com. Domníváte-li se, že jsou osobní údaje zpracovávány v rozporu s právními předpisy, máte právo také podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete zde prazdroj.cz/GDPR.
- Společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. informuje, že za podmínek stanovených GDPR, má subjekt údajů vůči PP:
- právo na přístup ke svým osobním údajům;
- právo na opravu nepřesných osobních údajů;
- právo na výmaz svých osobních údajů;
- právo na to, aby společnost PP omezila zpracování osobních údajů v případě, že subjekt údajů:
- popírá přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, aby správce mohl přesnost osobních údajů ověřit;
- zpracování je protiprávní a odmítá výmaz osobních údajů a žádá místo toho o omezení jejich použití;
- správce již osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale subjekt údajů je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků;
- vznesl námitku proti zpracování podle čl. 21 odst. 1 Nařízení, dokud nebude ověřeno, zda oprávněné důvody Společnosti převažují nad oprávněnými důvody subjektu údajů;
- právo na přenositelnost údajů ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu;
- právo znát povahu automatizovaného zpracování v souvislosti s jeho využitím pro rozhodování, jestliže jsou na základě tohoto zpracování činěny úkony nebo rozhodnutí, jejichž obsahem je zásah do práv a oprávněných zájmů subjektu údajů;
- právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování (viz výše), včetně profilování, které má pro subjekt údajů právní účinky nebo se subjekt údajů obdobným způsobem významně dotýká, pouze pokud se však toto rozhodnutí netýká plnění smlouvy mezi subjektem údajů a PP;
- pokud je pravděpodobné, že určitý případ porušení zabezpečení osobních údajů bude mít za následek vysoké riziko pro práva a svobody subjektu údajů, být společností PP informován o tomto porušení bez zbytečného odkladu.
Za podmínek stanovených zákonem a GDPR má subjekt údajů právo vznést proti zpracování osobních údajů na právním základě oprávněného zájmu PP, námitky proti profilování a vůči zpracovávání osobních údajů pro účely přímého marketingu. Rovněž má subjekt údajů právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů České republiky nebo podat stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů České republiky.
- Za účelem uplatnění práv můžete kontaktovat společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na emailové adrese personaldataprotection@eu.asahibeer.com.
- Závěrečné ustanovení
- Rozhodné právo: Veškeré smluvní vztahy na základě objednávek se řídí těmito podmínkami, podmínkami vydanými pro provoz a užití stránek (portálu), vztahy těmito podmínkami výslovně neupravené se řídí zejména českým zák. č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) a jsou uzavírány v souladu s právním řádem České republiky („ČR“), řídí se právním řádem ČR.
- Stane-li se některé z ustanovení podmínek neplatným, nezákonným nebo jinak nevymahatelným, případně bude-li zrušeno, neovlivní to platnost, zákonnost a vymahatelnost jejich zbylých ustanovení. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na https://100progastro.cz/nase-sluzby/sluzby-pro-odberatele-plzenskeho-prazdroje/ dnem 14. 4. 2021.
- Plzeňský Prazdroj, a.s. si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez předchozího upozornění. Platné pro smlouvu založenou objednávkou je vždy znění zveřejněné na webových stránkách v okamžiku odeslání objednávky školení.
V Praze, 14. 4. 2021
Plzeňský Prazdroj, a.s.