Nejčastěji objednávané služby
1. Mystery shopping s diagnostikou aneb „Tajemný host“
Cílem je zjištění skutečného stavu a chodu provozovny přesně tak, jak vše probíhá bez přítomnosti majitele. Věřte, že budete překvapeni, co během vaší přítomnosti nevidíte.
- Návštěva „tajemným hostem“ (dle dohody i více návštěv/ kontrol směn, např. večeře, obědy), zhodnocení všech oblastí provozu
- Součástí je internetový průzkum marketingového působení provozovny
- Výstupem bude strukturovaný dokument – analýza s doporučením jak zvýšit váš profit a to pro všechny oblasti provozovny (obsluha, prostředí, produkty, marketing, organizace)
- Rozbor s výkladem osobně s majitelem podniku – dle dohody na místě nebo telefonicky
- Porovnání s trhem plus měřitelný graf dosažených hodnot pro porovnání a dlouhodobý vývoj provozovny
- Kompletní výstupy z provedených návštěv jsou dostupné on-line, pod vaším heslem. Reporting přizpůsobíme potřebám vašeho projektu
2. Proškolení obsluhujícího personálu/vedoucích směn
Personál provozovny nejvýznamněji ovlivňuje ziskovost podniku. Proto je nutné zajistit jeho nejvyšší možnou úroveň tak, aby mohl vykonávat všechny činnosti vedoucí k maximálnímu a dlouhodobému profitu.
- Proškolení celého týmu obsluhujícího personálu až do počtu 12 účastníků
- Servisní cyklus
- Psychologie prodeje
- Psychodiagnostika mající vliv na vhodné sestavení směn a rolí obsluhy
- Vypracování individuálních rozvojových plánů
- Zpětná vazba
Kurz trvá 4 hod. (240 min.) čistého času (plus přestávky, 2x 15 min.). Půldenní formát je dle našich zkušeností nejefektivnější z hlediska poměru času stráveného školením a praktického přínosu školení pro vaši firmu.
3. Koučování a rozvoj manažerů provozů
A) ZÁKLADNÍ MANAŽERSKÉ DOVEDNOSTI
První blok je zaměřen na základní dovednosti každého manažera, které musí zvládat, aby mohl vést tým lidí. Vše podstatné je obsaženo v manažerském kolečku. Práce vedoucího je v podstatě stále se opakující sled 5 činností. V rámci 1 bloku se podíváme na to, jak vaši lidé zvládají všechny tyto činnosti a pomůžeme jim vylepšit případné nedostatky. Blok doplníme základy práce s vlastním časem manažera a uzavřeme ho vypracováním seznamu denních aktivit manažera ve vašich provozech.
a) Manažerské kolečko – stanovuji cíle, plánuji, zadávám, kontroluji, hodnotím
b) Time management – umím pracovat s vlastním časem, test time-managementu
c) Activity management – které jsou ty správné činnosti, vedoucí ke splnění cílů
B) MANAŽERSKÉ SOFT SKILLS
Druhý blok si klade za cíl vylepšit komunikaci manažera tak, aby pro své podřízené byl nejen srozumitelný a čitelný, ale aby je navíc dokázal motivovat. Dále chceme ukázat vašim manažerům, že klíčovou vlastností úspěšného manažera je vysoká emoční inteligence, díky níž dokáže dlouhodobě pracovat v náročné vedoucí funkci.
a) Manažerská komunikace – správná verbální a neverbální komunikace s podřízenými
b) Emoční inteligence – emočně inteligentní manažer = úspěšný manažer
c) Trénink komunikace
C) KOUČOVÁNÍ PODŘÍZENÝCH
Koučink jako nejmodernější metoda práce s lidmi přináší dle výzkumů až 700% návratnosti investice. Cílem tohoto bloku je naučit vaše manažery přemýšlet a vést lidi koučovacím způsobem.
a) Manažer jako kouč – psychologie kouče a koučovaného
b) Koučování – metoda, postup GROW SMARTER
c) Ukázka koučinku na vybraném manažerovi
Každý z navrhovaných bloků trvá 4 hod. (240 min.) čistého času (plus přestávky, 2x 15 min.). Půldenní formát je dle našich zkušeností nejefektivnější z hlediska poměru času stráveného školením a praktického přínosu školení pro vaši firmu.
4. Balíček HOTEL A JEHO SLUŽBY
Obsahem nabídky je monitoring, poskytnutí doporučení a realizace všech rozvojových aktivit s následným měřením ukazatelů zlepšení.
Specializujeme se jak na oblast ubytování, restauratérství, tak na marketing. Nabídka činností je vždy přizpůsobena konkrétnímu typu provozovny a odpovídá svým složením jejímu zaměření.
Primárně se zaměřujeme na následující oblasti:
- Analýza chování a vystupování zaměstnanců, profesionalita, úroveň komunikace a dodržování standardů a zásad firemní kultury vašeho hotelu
- Reakce na požadavky zákazníka
- Přístup zaměstnanců k řešení reklamací a stížností; řešení požadavků na nadstandardní služby
- Čistota a funkčnost pokojů, sanitárního zařízení, společných prostor, wellness,…
- Marketingové studie – inovace nabídky hotelu/resortu, tvorba balíčků
- Průzkum trhu a konkurence
- Návrh personálních změn (nábor, výběr, zaškolení, org. struktury)