Užitečný občasník 100PROgastro pro majitele a manažery gastro podniků. “Témata budou různá, jmenovatel jediný – Vaše cesta k vyšší prosperitě.”
Už se připravujete na svatého Valentýna?
Určitě ano, jistě již přemýšlíte, jak byznysově vytěžit právě tuhle příležitost. Kdo z majitelů by nechtěl využít stále oblíbenějšího dne jako zajímavému důvodu k návštěvě své restaurace?
Jaké jsou Vaše zaručeně úspěšné triky jak hosty přilákat? Přemýšlíte o marketingové náplni pro zvací plakát, letáček, newsletter, facebookový profil a web Vaší restaurace?
Už jste vyzkoušeli?
- Nabídnout sváteční vícechodové degustační menu za cenu zvýhodněnou právě pro páry?
- Speciální nabídku dezertů?
- Květinu pro dámy při jejich návštěvě?
- Jiné, slavností oblečení obsluhy?
- Speciální výběr hudby?
- Slavnostní výzdobu podniku, květinové dekorace, nevšední založení stolu, romantické osvětlení?
Co připravit a pozvat hosty na stále populárnější brunch? Za speciální cenu a s konzumací placených nápojů. Doba návštěvy s jistotou přesáhne 2 hodiny, to znamená celkově nadprůměrná útrata a Váš zisk.
Nezapomeňte na speciální nabídku nápojů – vína, sekty, koktejly, opět se svátečním názvem. Lze kombinovat a marketingově použít i s nabídkou lahve gratis k Vašemu připravenému menu.
Ale pozor, ve svém marketingu nezapomeňte sváteční nabídku rozšířit z jednoho dne svátku na minimálně celý týden, ideálně 14 dní.
Při těchto dnech nezapomeňte na aktivní usazování hostů Vaší obsluhou. Rodiny s dětmi pěkně zvlášť, ať neruší bezdětné páry v jejich romantických hovorech a gastronomickém zážitku.
Doufáme, že určitou inspiraci již máte. Nyní již jen odsouhlasit si sváteční nabídku s Vaším šéfkuchařem a vzhůru do propagace valentýnského eventu ve Vašem podniku. Svatý Valentýn se blíží a k čemu by Vám byla všechna příprava, když by se o ní nikdo nedozvěděl.
Naše dnešní část „GASTRO KAIZEN – DÍL 6. Jak využít svátků ke zvýšení Vašeho profitu“, pomalu končí, přejeme Vám plný podnik spokojených a romantických 🙂 hostů a těšíme se příště!
Váš tým 100PROgastro.