“Témata budou různá, jmenovatel jediný – vaše cesta k vyšší prosperitě.”
Zaměřte se na PODPORU SVÉHO OBRATU NOVÝMI ZPŮSOBY.
Získejte do své restaurace NOVÉ hosty. Prodávejte i „mimo“ svůj podnik.
Jak? Vymyslete speciální gastro akce a ty přes on-line marketing komunikujte ve své dojezdové lokalitě. Prodávejte a doručujte JINAK než doposud. Vše OPTIKOU VAŠICH POTENCIÁLNÍCH HOSTŮ = pohodlně, přehledně, rychle, atraktivně, digitálně.
Gastro speciality musí oslovit NOVÉ HOSTY anebo ZMĚNIT NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ U STÁVAJÍCÍCH. Speciality tedy musí OSLOVIT A UPOKOJIT POTŘEBY těchto cílových skupin.
Zaměřte se na VYŠŠÍ POČET PRODANÝCH CHODŮ V JEDNÉ OBJEDNÁVCE. Použijte nevšední složení surovin, sezónní ingredience, vyplňte stávající mezeru nabídky ve vašem jídelním listu. Co lidé s „omezením“, kteří nemají kde nakoupit své pokrmy? Vegani, vegetariáni, bezlepkáři… Co požitkáři, gurmeti, máte pro ně nevšední pochutiny k pivu, dezerty, předkrmy?
Vše musí být pro hosty zároveň komunikováno jako VÝHODNÁ KOUPĚ! Prodávejte a nabízejte UŽITEK jídel! Tj. rychlost doručení/přípravy, možnost předobjednávky, cenová výhodnost, pohodlné objednání i závoz, kvalitní balení, udržení teploty, nevšední hodina závozu, skvělý servis.

Doručujte ZÁŽITEK – dbejte na prozákaznickou komunikaci, design, zjišťujte zpětnou vazbu. Obsaďte všechny digitální kanály pro komunikaci ve vaší oblasti prodeje. Dejte si váš DIGITÁLNÍ MARKETING SKUTEČNĚ DOHROMADY! Je to to PRVNÍ, kam noví hosté zabrouzdají, ověřit si své rozhodnutí, od vás nakoupit!
„E-shopujte“ svoji internetovou nabídku pokrmů. Vložte tuto programovou funkcionalitu do vašich stávajících www stránek restaurace a PŘEVEĎTE VÁŠ JÍDELNÍ LIST DO STYLU PRODEJE JEDNOTLIVÝCH POLOŽEK. Sestavte předpřipravené kombinace vícechodových výhodných objednávek. Přidejte pohodlné zaplacení kartou ihned po výběru pokrmů.
Chcete OPAKOVANÝ PRODEJ = při opakování objednávky poskytněte DALŠÍ VÝHODY – slevu, dezert/nápoj/rozvoz zdarma apod. Tyto výhody inzerujte dopředu.
Zřiďte zákaznickou linku pro objednávky se SPOLEHLIVÝM PROVOZEM.
Proškolte důkladně všechen personál, který se byť letmo setkává se zákazníkem. Všichni musí vědět, co je jejich zodpovědnost a co se NIKDY nesmí pokazit.

Ve VŠEM hledejte ZISK! Neziskové položky eliminujte. Počítejte % food cost. Hlídejte si denní cash-flow. Na všechno jsou JIŽ VYVINUTÉ NÁSTROJE. My je máme, ŘEKNĚTE SI NÁM O NĚ.
Jedeme v tom s vámi. Tým 100PROgastro.
.
GASTRO KAIZEN díl 30. Nečekejte jaká anebo kdy, přijdou další proticovidová omezení = řešte svůj business teď!
PS: Líbí se vám naše „Tipy a zajímavosti“ pro lepší podnikání v gastronomii? Stačí dát na facebookovém profilu „To se mi líbí“ a žádná zpráva vám neunikne.